Over ons…

PvdA-GroenLinks Son en Breugel is een lokale samenwerking van twee landelijk actieve politieke partijen; PvdA en GroenLinks. Aan deze lokale samenwerking wordt invulling gegeven door de tientallen actieve leden van de beide partijen in Son en Breugel. Bij de gemeenteraadsverkiezingen doen de partijen onder één naam, met een gezamenlijk verkiezingsprogramma mee en de partijen vormen in de gemeenteraad een gezamenlijke fractie. Je kunt geen lid worden van PvdA-GroenLinks Son en Breugel, maar door lid te worden van één van de onderliggende partijen, wordt je automatisch op de hoogte gehouden van alle gezamenlijke activiteiten. Meer informatie over beide partijen vind je hieronder.

PvdA Son en Breugel
Voor meer informatie over PvdA afdeling Son en Breugel kunt u contact opnemen met afdelingssecretaris Joris van Dam, of kijk op onze afdelingswebsite voor de overige bestuursleden en andere informatie.

Direct lid worden van PvdA? Klik hier!

GroenLinks
GroenLinks Son en Breugel
Voor meer informatie over GroenLinks afdeling Son en Breugel kunt u contact opnemen met Willem Buurke, of kijk op de website van GroenLinks regio Eindhoven voor overige informatie.

Direct lid worden van GroenLinks? Klik hier!